Blåser smådjävlar ute!

Fick mess från Petra i förmiddags om ja skulle komma bort på kaffe o promenad. Lätt tänkte jag och klädde mig och åt lite frulle. När jag kommer ner till bilen så känner jag regnet! Så det bidde ingen promenad men väl lite kaffe och massa snack och bebis gos! Hon var så snäll lillsnuttan och låg i vaggan och sussade så sött till typ halv tre sen ville hon komma upp och umgås med oss "vuxna". Hon satt så fint i soffan med massa kuddar till stöd och tittade och pratade lite! Ja sötare tjej får man allt leta efter.
Jag och Petra kom iaf fram till att de blir en promme imorrn istället om nu vädret tillåter!
Så var hemma vid 17 tiden då åkte Anders iväg och träna lite fotboll och jag gjorde mig lite käk. Korv och strips. Det var smaskens det. Kollade på Top Chef och nu hamna jag framför dumburken. Funderar på att göra ett försök att lägga in bilder på datan.. Är dock rädd att det kommer ta typ åratal med tanke på hur seg denna data är!
Hade ju tänkt att föda barn idag men det verkar inte riktigt bli så.. Så man får väl helt enkelt vänta med det och hoppas att Pyret vill komma ut snart! Nej nu ska jag kolla på en film jag lånade av Barse och Kajan.

Tack o tack!

Louise: 11 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0