Fixerad och redo!

Jajemän nu så sitter det lilla huvudet stadigt fastkilat inne i mig! Inte så skönt, vaggar som en anka nu när jag går men det får man ta! Har riktigt ont i ljumskarna nu spec om nätterna när jag måste ta i för att kunna vända på mig! Då blir det ett par stön och stånk och även ett par fula ord innan jag lagt mig till rätta för att efter ca 15 minuter vilja vända på mig igen! Men så är det och jag ska absolut inte klaga för min graviditet har varit klockrent i övrigt! Men måste få gnälla av mig lite i hopp av att få lite sympati;)
Jo var hos  idag då och vi kom som sagt fram till att huvudet är fixerat, hjärtat slog med ca 136 slag/min och mitt undertryck är lite högt men det är inte så konstigt med tanke på att jag blivit väldigt svullen och sover illa. Har massa vatten i kroppen men jag hoppas att det försvinner fort när jag har fött. Bokade in nästa möte den 18 maj men förhoppningsvis så ligger jag och föder den dagen istället eller gärna innan!

Har börja packa så smått nu med. Så 7 kartonger har vi står med filmer och porslin! Imorrn tänkte jag försöka få ork till att packa ner allt i linneskåpet.

Vad har annars hänt? I lördags så var pappa med familj här och firade mig. De hade med sig spjälsängen och den var jättefin! Fick madrass och täcke o kudde o massa saker till den och så fick jag även pengar! Så det tackar jag så mycket för! På kvällen så var vi hemma hos Petra, Kajan och Tilde och grillade! Smaskens!
I söndags så kom Linus och Linnéa hit! Fick en strykbräda av Linus! Det var bra för det är väldigt bra att ha när man ska stryka har jag kommit fram till! På eftermiddagen så var jag och Petra ute i Ölmbrotorp och spelade minigolf! Det var Anders och Maikel som stod i lilla kiosken där ute så då var vi ju tvugna att passa på! Petra den jäkeln vann! Haha och nu för tiden så vinner hon ju för att hon faktiskt spelar bättre än mig, annat var det när vi var små hahaha!

Igår så hände inget spec eller jag packade lite kartonger som sagt. Sen på kvällen så åkte vi till Marieberg och köpte böcker för jag hade inget att läsa, efter det åkte vi ut till Närkes Kil och kollade när FK Örebro spöade just Närkes Kil. Men fy i hela friden vad det stank koskit! Vansinnigt otäckt! Fast man vande sig rätt fort men det blev till att duscha oc tvätta håret när man kom hem för det kändes som om stanken satt kvar! Men det var trevligt ändå! Vi satt under en filt och mös!

I eftermiddag/kväll så ska jag ev vara barnvakt åt Tilde tösen medans hennes mor och far får lite färg på sig! Nej nu måste jag gå på dass och sen inspektera frysen och komma fram till vad vi ska äta till middag!

Morsning korsning!

Louise:13 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: petra

vad menar du med det.. annat var det när vi var små:) haha jag vet.. du fuskade och gjorde så du förlorade så inte jag skulle bli sur om jag förlorade.haha det är rätt louise.. respekt,,haha

2009-05-06 @ 08:52:59
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0