Humörsvängningar jag??

Usch ja det får man väl lov att erkänna.. Känslorna ligger precis under ytan och mitt humör växlar till tusen! Men det är väl så det är nu när man bara går o väntar o väntar o väntar.. Men kan bli sååå irriterad och om det kommer fortsätta att vara så att vissa ska ringa flera ggr om dagen för att kolla om jag känt av nåt än då kommer jag bli galen! Jag hör ju av mig!!  Var bara tvungen att skriva av mig lite om det:) 
Har idag annars haft en fin dag! Sovit så gott inatt och vaknade inte förrän vid 11 idag! O var då fortfarande dyngtrött! Vid ett tiden så åkte jag och Anders upp och knallade runt lite i Wadköping och stadsparken! Blev många vilopauser men det var bara mysigt! Då satt vi och kollade på gässen och deras små duniga ungar! De är ju så söta! En gås fräste åt mig! Fräste verkligen, som en katt! Så då vart det fart på kulmagen vill jag lova! Sen åkte vi hem och jag totalslocknade då på soffan i en timme lite drygt! Kanonskönt!
Ikväll så var jag och Anders uppe på Efesos och åt mat! Sååå gott! Nu ska vi snart äta lite glass och kolla på CSI NY! Det blir grejer det!

Tack o hej!!

Louise: +3 dagar

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas bebben kommer snart.. förstår inte vrf ni går över tiden såå.. haha.. en annan har ju fått båda tidigt..

2009-05-25 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0