Nähä...

Hade verkligen hoppats på att få bli igångsatt idag!
Varit på spec mödravården och kollat upp mig o bebis! Har havandeskapsförgiftning så det ville ta liteprover och se hur allt stod till med det lilla livet i magen. Tack o lov så ser bebisen ut att må finemang, normalstort barn som e väldigt livligt! "Tyvärr" så mår jag lika bra! Ska väl vara glad att jag mår bra men om jag ändå hade haft högt blodtryck eller mått dåligt på annat sätt så hade de kanske satt igång mig.. Men men! Livmodertappen var inte helt omogen men inte spec mogen heller så det verkar ju inte vara på gång direkt. Men nu när läkaren varit där o pillat så kan det ju börja starta! Hoppas det!!
Men vi har iaf fått tid till förlossningen kl 10 på söndag för att kolla igenom mig o bebisen igen och ev sätta igång mig. Tänkte man kan ju då kanske "överdriva" lite o må aningen sämre än vad jag egentligen gör så att vi får våran vildbase på Mors Dag! Det vore nåt! Nejnu ska jag lägga mig o vila lite. Blev inte så värst med sömn inatt och känner mig öm i magen efter undersökningen! Fast det kanske bara e bra! Snälla bebisen kom ut nu!!


Louise: +11 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0