Bloggtorka!

Jojo tack! Har liksom inget sug för att skriva överhuvudtaget så får se hur mkt längre jag har kvar bloggen..
Eftersom det nu är ett bra jävla tag sen jag skrev så har jag ingen aning om vad jag skrev i sista inlägget. Hunnit med 2 dop iaf och Alvas dop har blivit planerat till den 14 Nov. Ska försöka få iväg inbjudningarna idag. De är 2 adresser som jag måste försöka luska ut bara sen så ska det vara kirrat! Alva är nu 15 veckor! Snart 4 månader. Det går undan vill jag lova. I torsdags var jag och Petra med våra små älsklingar och badade i badhuset. Det var kul. Tilde njöt och plska i fulla drag medans Alva var lite mer försiktigt med fick ett litet glädjefnatt nån gån och sparka runt. Men när hon och jag väl badade hemma i badkaret senare på dagen så sparka hon runt som en galning precis som hon brukar! Igår var vi även iväg på babysång(behöver väl inte nämna vilka vi var som var iväg va?? ;)) Det var oxå skoj. Haha Tilde var lite trött och hon har börjat prata så roligt så hon sjöng nog högst av alla med sitt BA BA BA BA BA! Lät ungefär som bla bla bla kan vi vara klara nu så jag får sova!! Hon är för rolig! Tilde och Alva hade en diskussion igår som Tildes morfar Timo filmade. Alva har kommit på att man inte behöver prata i normal samtals ton man kan ju skrika! Så det gör hon med världens största smajl, Tilde svarar med sitt BA BA BA. Är så himla glad att jag och Petra fick barn samtidigt i princip. Man har faan så mkt roligare. 
På fredag så ska jag iväg till spahuset där jag ska få massage och floating! Min kära fästman som fixat det. Han är för go. Han sa att han märker att jag är stressad, han ser det på mitt hår. På mitt hår undrade jag??? Ja du tappar så mkt hår och det kan ju inte vara bra sa han då. Hehe försökte förklara att det är väldigt vanligt att man gör det ett tag efter förlossningen, men han tyckte ändå att jag skulle få åka iväg o ha det lite skönt så det är ju bara tacka och ta emot. Nej nu sover lillan så nu ska jag passa på att fixa mig lite:) Tack o hej!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0