Tisdag

Sitter nu och väntar på att desperate ska börja. Alva har gått o lagt sig och Anders är o spelar fotboll! Fast nu är han på väg hem fick jag ett mess om.
Har så himla torra händer, borde verkligen smörja dom!
O sen sist så har vi haft magsjuka och födelsedag här i hemmet. Alva stackaren har kräkts och bajsat i mängder. Fy! Fast nu tror jag det är på bättringsvägen men hon äter väääldigt dåligt. Men man får försöka peta i henne så mkt man kan.
Och så är det då jag som har fyllt år. 26 jävla år är jag nu. Har så svårt att fatta det. Tycker man borde sluta fylla vid 23-24 år nånstans. Men iaf så fick jag en jättefin canvas tavla av Anders med mig och Alva på! Bättre present kunde jag inte få! Sen har jag inte firat med några mer eftersom ungpalten har legat sjuk. Men inte nu i helgen men nästa helg så ska jag firas av våra familjer. Jag och Anders mamma slår ihop våra födelsedags träffar så vi firas ihop, det är smidigt. Har faktiskt bakat lite kärleksmums(moccarutor) men man får se hur länge de finns kvar! Anders vill nog helst äta upp alla på en gång men det tycker jag känns onödigt! Fast det är så enkelt att slänga ihop nya så han får väl glufsa:)
I helgen så ska jag jobba! Om det är fint väder kommer det inte finnas det minsta sug att arberta men å andra sidan så är det skönare att jobba när solen lyser o man blir glad! O så ska ju Petra med jobba i helgen så då är vi ju 2 om att behöva gå upp tidigt och så:)

Nää nu ska jag se om det finns några bilder jag kan slänga in sen är det bara gosa ner sig i soffan och invänta Anders. Eller ja..mest chokladen som han kommer ha med sig till mig haha!








Här står Alva typ jämt när vi är på öppna förskolan!

Kommentarer
Postat av: petra

haha du vet vart du har henne iaf:)

2010-04-14 @ 08:09:04
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha ja det ska ju gudarna veta:)

2010-04-16 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0