Första gången..

..jag skriver ett inlägg från min mobil:) kan ju bli intressant det med. Har legat i sängen sen lite drygt en timme tillbaka, bara skit på tv ju. Så jag roar mig med att läsa en bok. Just nu läser jag hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Den är faktiskt riktigt rolig:) efter denna boken har jag ingen mer att läsa så det blir väl till att gå in på adlibris.com och beställa hem nya! Anders har nog läst klart sin bok med snart. Är iaf nu hemma efter en semester med zetterberg familjen. Det var väldigt trevligt trots dåligt väder, rått hus och illa sotad skorsten! Veckan gick väldigt fort. Igår började vi skola in Alva på dagis med! Jaja jag vet att det heter förskola men ja skriver dagis istället, okej helena?? :) det har gått kanon bra båda dagarna, dagis fröken har tom fått en slängpuss. Ja jag vet att det heter pedagog men skriver dagisfröken:) imorrn ska vi vara ute om vädret tillåter, den timmen vi är där, det blir nog bra. Men med tanke på vädret ikväll så kanske det blir inomhus iaf. Sen imorrn kmr mamma och linnea hit. De har beställt porterstek till middag så jag får väl slänga ihop en sådan då! Det är ju faktiskt jävligt gott. På torsdag ska jag på kräftskiva med jobbet. Ska bli riktigt nice! Sofia hade köpt massa räkor och kräftor som hon, jag och malin ska dela på! O appropå malin så var ju jag och Alva och hälsade på henne o Moa idag! Moa har blivit så stor sedan jag såg henne sist. Så himla söt och glad! Malin bjöd på nybakade hallonmuffins, super goda! Nej nu ska jag se om man kan lägga in bilder från mob annars får det vara. God natt, vi ses i drömmarnas trädgård:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Nä! Det är inte okej! (=

Okej då.. bara för att du skriver att du egentligen vet vad det heter då =0P

2010-08-19 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0