Ny bilägare´rå

Jo visst bilen blev våran och vi är nöjda! Går som en klocka=)
I tisdags var jag och Anders med pappa, jennye, Krille, Bea, Evelina, Adde och hans 2 kompisar till gröna lund!
Det var skoj, men fick tyvärr inte åka fritt fall i år eftersom det var ingen annan som vågade, och jag ville inte åka ensam! Men fick ju åka insane 2 ggr och den var ganska kul! Tror dock inte Jennye höll med om det för när den hade stannat och åkturen var över så illskrek hon "Är det slut? Snälla säg för fan att det är slut!" Haha ja höll på att garva ihjäl mig. Vi åkte tåg både dit och hem så vid midnatt kom vi hem till mamma. Alva fick vara hos henne när vi var iväg. Hon har inte nåt utbyte utav grönan än känner jag=)

I lördags var vi även hemma hos Petra och Kai för första gången på evigheter! Mkt trevligt. jag och Petra drog till Aila och tapsa vid halv ett på natten och sjöng karaoke. Haha så himla fint! Vi knallade hemåt vid 6 tiden på morgonen! Sov där ett par timmar men sen drog vi hem vid typ halv elva för pappa och jennye med familj skulle komma hem till oss så jag var lite stressad för ja hade inte städat ett skit eller inhandlat fika eller nåt!

Idag har vi varit uppe med Mattias och barnen på stan. Alva åt en as stor glass, det var gott tyckte hon=)
Nu sitter hon och smaskar i sig en smoothie, eller rättare sagt häller ut den ser jag nu!

Ska slänga in lite bilder nu o sen kasta ungen i badet tror jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0