Rainy friday..

Ja det är ju inte annat än att man får lite höstkänsla. Sommaren är nog iaf slut nu, just med dom där riktigt varma och soliga dagar med en klarblå himmel. Känns lite vemodigt, men jag tycker ganska bra om hösten. Tända massa värme ljus och ta varma bad! Och så dom dagarna som är ganska kyliga men solen skiner och det är ändå skönt att vara ute. Det är så mkt vackra färger ute oxå.

Idag så lämnade jag Alva på "dagis" och gick direkt efter att jag sagt hej då. Hade med mig kläder, blöjor, nappar och en snuttis med som ska ligga kvar där. Sa till Alvas fröken att jag skulle låna en märkpenna och namnmärka allt när jag kom tillbaka för att hämta Alva. När jag väl hade kommit tillbaka så hade fröken Sandra redan märkt allting och lagt upp sakerna i Alvas låda=) Hon önskade oss trevlig helg och berättade at hon längtade till måndag när vi skulle komma igen! Känns så himla bra med all personal, alla är supertrevliga och alltid glada! Verkar inte finnas några bekymmer!

Nej nu ska jag äta lite och sen försöka slänga Alva i säng hon är ju för jäkla grinig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0