Seeeg data!

Vet inte vad det är med den men den är helt seg! jaja det brukar kunna lösa sig om man startar om den!
Idag så var Alva för första gången på "dagis" på riktigt! Jag lämpade av henne vid 11 tiden och så gick jag och Anders och hämtade henne vid halv fem! De var ute och lekte, Alva satt i en vagn för hon var trött och när hon fick syn på oss så blev hon skitglad och sa "Heeeeeej" sen började hon kasta sig i vagnen och började gråta och blev inte nöjd förrän hon fick komma till mig=) Men det hade gått bra hela dagen. Hon hade dock inte ätit nån lunch eller sovit middag, men klättrat upp själv i stora rutschkanan och åkt ner under ett obevakat ögonblick det tyckte hon var skitkul minsann. Busungen! Imorrn ska jag lämna henne runt 14 så får Anders hämta henne vid halv fem.

Kräftskivan i lördags var mkt trevlig! Massa god mat! Men det var banne mej bara jag, svärmor och Anders morbror Håkan som kan räknas som riktiga kräftätare. Vi satt kvar och åt tills vi storkna!
Efter att vi ätit och chillat ett tag efter maten så körde jag iväg Mattias(Anders bror), Carro(Anders syster) och Emmy(Carros kompis) till fjugesta där de skulle festa till det lite! Sen tillbaka till Mullis på lite kaffe och supergoda dumlekakor som Ann-Marie hade bakat, mums!! Alva busade med sina kusiner och hade jättekul, så himla roligt att se dom tillsammans. Vi la henne runt en halv tio tiden i hennes nyinköpta resesäng och där somna hon så gott som direkt. Vi fick väcka henne vid 1-snåret då vi skulle åka hem men hon somna om i bilen.

I söndags så hade Anders en bakisdag men han fick iaf dammsuga=) Jag förvarnade honom på fredagen redan att det fick bli hans uppgift att göra det på söndagen! Imponerad över att han hittade till dammsugaren överhuvudtaget faktiskt;) Sen åkte vi till lek och bus landet med Petra, Kai, Tilde, Patrik, Liam, Felicia och Carina! Så himla roligt var det och trött blev man! Vi var där i 3 timmar sen åkte var o en hem till sitt. jag och Anders hyrde en film som vi glodde på o åt god mat! potatisgratäng och fläsk kotletter, mums!

Nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet. Pernilla Wahlgren är med. Jag TÅL henne inte! Fjolla nr 1. O så är hennes son oxå med, och jag tål inte honom heller. Okej han är bara 13 bast och kan inte rå för att hans morsa e som hon är men nej det spelar ingen roll. Han är väl för lik sin mamma och morbror Niklas som jag för övrigt oxå har väldigt svårt för! nej nog om min avsky för familjen Wahlgren. Skulle lägga in bilder från i lördags om jag kunde men bilderna fördes över till datan i nåt format som inte photogallery stöder. fattar inte att det blev så helt plötsligt men Anders sa att han visste hur man fixade det så jag får hoppas på det=)
Men kanske hittar lite andra bilder som ja ej lagt in förut, men jag kan inte garantera nåt!

Tja´rå

Vart inga bilder alls för det tog evigheters evighet att ladda upp! Tjarå igen då!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag fullkomligt hatar dom jag med!! Störigare och jobbigare släkt får man leta efter! Tål inte att se henne på tv. (= Kan du messa ditt mobil nr?

KRAM

2010-09-01 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0