sjuklingar

Hann med inskolning i måndags men sen kommer febern, snoret och hostan till Alva.
Idag är hon dock feberfri men fortfarande snorig så vi hoppas att det försvinner lite under dagen så att vi kan få komma imorrn till inskolningen. Det är ju inte så många dagar kvar tills jag börjar jobba så vill verkligen inte missa flera dagar nu! Visserligen har det gått så bra så tror inte det kommer bli några problem oavsett men ändå, skulle kännas bättre i mamma hjärtat om hon fick skolas in de sista dagarna vi har kvar!

Nu ligger Alva och sover middag och jag funderar på att slå på en film men jag har ingen hemma som jag är så sugen på att se.. Men tror dock att jag har ett avsnitt kvar på en av criminal minds skivorna som jag ej har sett! Det kanske jag ska leta fram=) Mamma har beställt 3 säsongen av Criminal minds så jag är glaad!

På fredag ska jag ta mig mot vingåker och hälsa på lite. Har dessutom 2 papp kassar med kläder till Alva som står och väntar!! Liiiiite nyfiken ska jag erkänna hehe. På lördag ska vi på kräftskiva ute i Mullis. Ska bli väldigt trevligt! Jag ska hålla mig nykter så vi kommer hem. Om typ 3-4 veckor så blir det kräftskiva i Vingåker med mammas familj+ pappas familj! Ska bli mysigt!!

Nej nu ska jag ta och påbörja middagen tror jag. Det blir köttfärsgulasch idag. Prövar på recept från icas billiga veckan!

Byebye


Kommentarer
Postat av: petra

mysigt med kräftskiva:)

2010-08-25 @ 22:02:36
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0