Dan före dopparedan!

Guuuud så fort det har gått. Jag har inte ens hunnit räkna ner dagarna och längtat till julafton utan det sa bara PANG så är julen här!
Ikväll kommer Petra, Kai och Tilde hit så ska vi äta lite och barnen ska byta klappar=)

Häromkvällen så klädde jag och Anders granen så den står grön och grann här nu med paket under!

Jag och Alva var till marieberg här i förmiddags när de öppnade. JÄVLAR vad bilar det var på parkeringen. Helt sjukt. Skulle leta efter nåt att ha på mig till imorrn o det hittade jag oxå. Sen in på coop och handlade en julskinka och lite att äta till sen och sen ut till bilen igen. Allt som allt tog det 40 minuter! Jag trodde jag skulle bli kvar flera timmar! Men det var väldig trafik så det gick långsamt hemmåt plus att jag var tvungen att tanka oxå! Egentligen skulle man gå ut och kolla om det finns tid i tvätt stugan till ikväll.. Men jag drar mig för att gå ut det är ju så himla kallt!

Alva har sovit en stund i sin saccosäck men nu är hon vaken och kollar på "I drömmarnas trädgård", och nu kom Anders hem oxå.
Lyckades smeta in hela min lugg imorse med ansiktskräm!!! Så den är helt fettig och vit flagig! Men tänkte nog färga håret idag så då blir det ju tvättat iaf=) Kan ju inte gå runt med massa vitt löadd i håret när man får besök ikväll o allt liksom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0