Jag

om mej

Namn: Annika Louise Zetterberg

Kallas för: Lollo

Stjärntecken:  Vädur

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Ingen

Tatueringar: En sol på ryggen

Längd: Typ 167 cm tror jag

Skostorlek: 38

Hårfärg: Mörkbrun

Fräknar: Jajemän! På näsan och om somrarna ploppar de upp på axlarna med

Motto: Se glaset som halvfullt och inte halvtomt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej      

Tycker du att du är attraktiv?
Nja inte direkt. Men är inte missnöjd heller. Ner några kilo bara sen jävlar!

Dricker du?
Jajemän

Röker du?
Ja när alkohol förtärs och när jag leker med Petra

Vilket schampo använder du? VO5 för tillfället

Vilken parfym använder du? Burberry, Puma

Vad är du rädd för? Att nåt ska hända min dotter!

Gillar du att tvätta? Nej det kan jag inte påstå

Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gör! Roligaste som finns!!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? State of enemy tror jag den hette

Filmen du köpte? Hmm.. Tror nog att det var "I Am Legend"

Låten du hörde: Hmm ja det vet ja inte!

Låten du laddade ner? Sånt sköter min sambo:)

Personen du ringde?  Det var till Anders

Personen som ringde dig? Petra

TV-program du såg? The Hills

Person du tänkte på?  Haha Petra. Funderade på vad det var vi prata om när hon ringde förut!

 

Favorit…

Låt: Oj... Jag vet faktiskt inte.

Sak att göra: Gosa med Alva, Leka med min familj och Petras familj:)

Sport: Fotboll

Dryck: Cola och vatten. Inte ihop dock

Kläder: Mjukis byxor:)

Film: Hmm.. A beautiful mind kanske. Den e bra:)

Serie: Desperate Housewives!!!!

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jo visst

Gråtit över en flicka? Jo visst. Fast inte av samma anledning som jag gråtit över en pojke!

Ljugit för någon? Haha nej nej!!   *visslar oskyldigt*

Varit i slagsmål? Nej bara bråkat med min lillebror när vi va små.

Träffat någon från internet IRL? Nej inte någon som ja inte redan kände

 

Antal…

Gånger du varit kär? Ett par stycken!

Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång får ja nog säga

Hjärtan brustet på grund av dig? 0

Tjejer du kysst? ingen

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? kanske 3-4-5 st

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några ggr när man hft fördelsedag och fött barn o så

 

Senaste…

Boken du läste? Bakom fasaden

Personen du fick e-mail av? Tjejerna i föräldragruppen

Personen du fick brev av? Typ Trygg Hansa

Personen du fick sms av? Anders

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton

Saken du köpte? Pusselmatta till Alva:D

Vad har du gjort idag? Bytt lite gardiner, plockat undan stakar och tomtar och haft sällskap av Petra och Tilde

Brukar du svära mycket? ja det får jag nog lov att säga

När stiger du upp på morgonen? När Alva vill upp.. Runt 10-11

Vad har du på dig? Svarta jeansleggings, aprikos tunika, svart linne, underkläder

Vad ska du göra ikväll? Kolla på paradise hotel och pyssla med Alva

Vad är du allergisk mot? ingenting. Dumma frågor kanske:)

Var har du ont?  Ingenstans

Använder du hårspray? Nej inte spec ofta.

Kan du stå på händer? Tror jag inte. Vågar inte pröva

Håkan Hellström eller The Ark? Måste ja välja blir det nog the ark

Salt eller socker? Både! Mumma

Gillar du ketchup? Ja!

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är… ? Stort och stressigt

Göteborg är… ? Stort och mysigt

Kan du sjunga? Sjungr nog hellre än bra

Spaghetti eller makaroner? Snabbisar

Land du vill besöka? Maldiverna


Kommentarer
Postat av: petra

har du kommit på detta själv???

2010-01-11 @ 22:35:28
Postat av: Lulu

Hehe nej jag snodde det från en annan blogg:D

2010-01-12 @ 11:43:03
Postat av: petra

jag förstår:)

2010-01-12 @ 14:11:09
Postat av: Saadet

Najs blogg du har=)Ska vi följa varandra på bloglovin? det skulle vara roligt tycker jag=) Puss

2010-01-12 @ 21:18:16
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0