Vingåker

Jappsing, är i vingåker! Kom igår och åker hem imorrn. Så är Alvas mormor och mostrar glada:) Micke hinner vi inte träffa så mkt, han jobbar o jobbar.
Så igår delade jag och mamma på en flaska vin. Det smaka skit. Men vingåkers bo som man är så dricker man tills det e slut;) Sen gick vi upp och la oss strax innan kl 1. Jag, mamma, Alva och 2 hundar i dubbelsängen!
Upp klockan 9 imorse, och nu är det helt plötsligt kväll igen! Alva har vart ganska grinig idag.. Ville inte heller äta sin kvällsgröt och det händer typ aldrig! Så hon kanske saknar sin pappa den lilla rackarungen. Nu ligger hon i soffan bredvid mig, hon somna typ 10 min men nu är hon vaken igen. Så får vi se om kommer vara glad eller ledsen.
I helgen ska jag jobba igen. Inte klokt vad fort det går. Veckorna bara flyger fram.
Nej nu orkar ja inte skriva mer!

Tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0