Passar på att plita ner några rader..

..nu innan greys anatomy börjar! Det som dock e väldigt trist är att jag missade förra avsnittet och även avsnittet innan det! Men just förra avsnittet verkade ju SKIIT spännande för ja såg litegrann av det!

Nu har jag även packat lite inför veckan i stugan! En hel resväska e full o då är det endast sängkläder och handdukar o Alvas täcke! Haha fatta alla våra kläder som ska med oxå! Aja det blir nog bra. Jobbar ju hela helgen så känns som om man måste passa på att packa lite innan.

Idag har jag och Alva lekt lite taxi åt Petra:) Hon har lämnat in deras bil i karlskoga! Så imorrn åker vi dit och hämtar bilen igen. Det kommer bli jobbigt när jag e hemma sen o ska parkera bilen för nu är det ju typ örebro veckan så de spelar massa boll här vid skolan mittemot oss så parkeringsplatser är en enorm bristvara!! Men jag får hoppas att jag har tur o hittar en ruta!

Avslutningsvis får ja skriva att ja längtar till nästa vecka som faaaaaaan!! Har ej lagt över några flera bilder till datan från kameran så det blir ej några bilder i detta inlägg!!

Tjingeling mutterfukkers=)


Kommentarer
Postat av: petra

jag har oxå missat massor.....

2010-06-16 @ 21:31:21
Postat av: Hanna Lundstedt

Visst var det spännande igår, grey´s menar jag!

Helt kanon, synd att det är uppehåll nu..

Ha de gott! kramisar

2010-06-17 @ 11:45:50
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0