sorry..

..för taskig uppdatering! Vad jag skrev sist det har jag ingen som helst aning om!
Nu sitter jag iaf i soffan, Alva har lagt sig och Anders spelar fotboll. Har ont i halsen. Men det e dock inget att göra åt för det e tydligen ett virus jag har o det går ju ej att bota med antibiotika! Men jag tror iaf att det känns bättre idag än vad det gjorde igår.

Helgen som var så va vi  i vingåker o firade Linnéas student. Asså shit vad man saknar den tiden! Så himla kul, fest fest fest vareviga dag utan att man blev helt död i en vecka efteråt!

Vi har införskaffat oss en systemkamera oxå så nu kan man få aningens finare bilder än vad man får med mobil kameran hehe.

Helgen som kommer ska jag jobba! Känns helt okej, dels för att jag kommer få jobba med Malin på lörd kväll och dels för att på söndag så åker vi till stugan!!!!! Ska bli så himla härligt. Se 4 små barn springa runt och leka medans vi kvinnor ligger i solstolar med varsitt glas vin och blir servade av våra män samtidigt som dom sköter grill och ungar!!! För det är väl så det ska vara va??? ;)

Veckan efter att vi kommer hem ifrån våran lilla semester så tänkte jag ta med Anders och Alva till hennes förskola som hon fått plats på! Den heter Gåsapigan och det tar väl typ 5 min att gå dit om ens det! Ska bli spännande, och jag tror att Alva kommer trivas som fisken i vattnet! Hon fick förrästen sin 1års vaccination idag. Gick väl okej men hon skriker ju så hon glömmer att andas o det är mindre roligt men men det ger nog med sig.

Nää ta o lägga in lite bilder kanske o sen ta sig en liten rostemacka kanske!!




En sliten mamma och en söt liten chiuaua vid namn Ozzy


Gott med piggelin, men synd att den e slut...


Men byggare Bob e med smaskig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0