Tjaba

Idag har jag och Alva kört Petra och Kai till karlskoga så de fick hämta sin bil! Sen drog vi o handlade lite!
Så nu har jag precis ätit middag bestående av färskpotatis, grillad kyckling, gräddfil och gräslök. Fy fan vad gott det var! Alva fick sitta bredvid och mumsa på rån med smör. Hon gillade inte min mat nåt vidare. Nu har hon och jag varit ute i förrådet och hämtat in våran andra resväska så vi kan packa lite mer!

Anders e iväg på match.. Så det e 3dje kvällen denna vecka jag och Alva är ensamma. Men nästa vecka så har vi ju semester så vi får vara tillsammans då!

Nu ska jag ta oc kasta Alva i badet, kanske att jag hoppar i med henne vi får se:) Har nu läst ut serien trollrunor av Margit Sandemo. Den var väl okej men inte alls i klass med isfolket böckerna! Så nu har jag börjat läsa en ny bok av Marian Keys. Typ 700 sidor i den så då har jag att göra ett tag. Drömprinsen tror ja den hette. Älskar hennes tidigare böcker så mina förväntningar är höga!

Imorrn ska jag och Alva ta oss dels till mitt jobb för att ordna upp lite och dels till Ö&B för att inhandla....sugrör var det! Så ska jag kika runt lite efter armpuffar till Alva och Tilde! Eftersom vi bor vid en sjö nästa vecka så känns det skönt o ha lite flyt grejer på barnen!

Nu kmr lite pics så håll till godo för bövelen=)


Lilla flum!


Morsan, nu är det faktiskt inte roligt längre!


Ta på dig ringen ordentligt för f-n!!


Fått syn på sin egen skugga!


Äntligen är pappa hemma!!!!


Jag tar den här och drar!


Undra hur jag får bort pappret??


Skit samma det går nog att äta ändå!


Åh kanske det finns mer gott i kylen??


Hänger i lära-gå-vagnen och kollar på bollibompa

Nähä nu ska jag ta och kasta mig o Alva i duschen. Fast först ska jag nog ta och göra klart hennes rum för natten!

Tjohoooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå leka med min skugga:P

2010-06-17 @ 22:52:12
Postat av: Anonym

haha, du lägger alltid till så roliga kommentarer under varje bild. :D

vad är det för kamera ni använder??

2010-06-18 @ 00:30:46
Postat av: Lollo

Vem e det som undrar??? :)

2010-06-18 @ 15:41:09
Postat av: mia

hm, konstigt att inte namnet publiceras :S skrev ju i det. det var iaf jag som undrade / mia

2010-06-18 @ 16:18:37
URL: http://miakeranen.blogspot.com
Postat av: Lollo

Aha! Nej ditt namn syntes ju inte! Vi har köpt en systemkamera, en Nikon D3000!

2010-06-18 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0