Bläää

Blir hemma från jobb och dagis idag! Alvas ögon var HELT igenmurade nu på morgonen igen, så vill inte chansa att ta henne till dagis. Hon har haft ögonfluss sen förra lördagen men hon har haft sina "bättre" dagar. I torsdags så var hennes ögon geggiga på morgonen men vi chansade och tog henne till dagis och det slutade med att Anders fick hämta henne kl 10 så idag blir vi hemma! Ska ringa vc oxå och se vad de säger om vi får komma ner så de får undersöka henne så vi kan få bukt med detta nån gång!

Men hatar att ringa jobbet och säga att man inte kommer! Förra veckan så jobade jag och en som skulle komma och jobba, hon kom aldrig. Men vi klarade oss på 5 och jag såg att de skulle vara sju nu på morgonen, såvida ingen är i en annan hemtjänst grupp eller så men det borde ej bli några problem hoppas jag=(

Igår eftermiddag och kväll busade Alva och Tilde järnet, så himla kul men hoppas lilla Tilde klarar sina ögon nu..
Vi var och åt kebab med Petra, Kai och Tilde och barnen busade och hade jättekul. Sen åkte vi alla hem till Petra o Kai, pappor och barn höll sig hemma och jag och Petra gick ut på promenad! Så himla skönt var det. De ska ju flytta till hus här snart, det blir kanon=) Liiiiite avundsjuk måste jag erkänna! Skulle behöva lägga över alla bilder ifrån våran kamera till datan eftersom minneskortet är heeeelt fullt! Hoppas de är i rätt format så jag kan ladda upp dom här på bloggen för det har jag inte kunnat den sista tiden.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Frida

Inge fara vet du, vi klara oss på jobbet..du är ju inte borta så ofta så ha inte dåligt samvete! Kram Kram

2010-10-12 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0