Woho!!!!

Äntligen så funkar det att ladda upp bilder igen=) Har formaterat om en del av bilderna men långt ifrån alla för det tar låååång tid men nu kan jag iaf lägga in några stycken!
Idag är det min lediga dag och jag fick sova till kl 10:30. Tack Alva!! Jobbar sen hela helgen. Slutar halv fem på sönd och då beger vi oss till Vingåker direkt för att sova där ett par timmar innan jag och Anders drar till ULLARED!!!!! Då ska iaf de flesta klappar inhandlas. Alva får vara hemma hos mormor och leka lite.


 Nu måste jag på toa... och nu är jag tillbaka! Fått lite post, ska se vad det kan vara. En räkning på 1006 kr för barnomsorg och ett brev från skatteverket att de vill ha lägenhetsnumret. Får väl gå in o fixa det här på internet det är nog enklast.

I eftermiddag när Anders slutat jobbet ska vi upp till gröna grodan och äta lite=) Petra, Kai och Tilde skulle oxå följa med så det blir supernice!!

Börjar att bli lite förkyld med känner jag.. Satte precis mobilen på laddning i sovrummet för det funkar inte att ladda min mobil i nåt annat rum här, den e lite knäpp och när jag precis satte mig i soffan så kom ett mess! Ska ta o läsa det strax men slänger in lite bilder först!! Det blir nog lite bilder från i somras, ska se till att formatera om de nyaste från när Tilde var här hos oss och sov kvar så snart jag kan!!




Hemma hos gammelmormor och gamelmorfar!


Fin med kräftskive-hatten på!!


Kusinerna Jacob och Viveca!


Fina jordgubbströjan som gammelmormor har stickat!


Kräftskiva med hela min familj!




Alva och moster Wilmah


Tisnar kräftor! Mums!!


"Bonus"pappa, pappa och bror! O lite dricka=)
















Lite trött!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha!!! Störd mobil/laddare!!

2010-10-21 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0