utgång igår!

haha det var kul. Vi blev ganska berusade. Det kommer upp minnesglimtar mest hela tiden, det är skoj. Petra kommer du ihåg att vi stod på dansgolvet med nån äldre karl som tyckte att vi typ skulle börja sjunga en låt o så skulle vi dansa till det eller nåt? O att det blev Elvis Presley´s suspicios mind haha. Så jävla kul! men fy fan vad trött jag är idag! Nu kommer Anders snart hem med donkan mat, inte såå jättesugen på det, eftersom vi tog lite fyllekäk innan vi styrde hem inatt men det blir nog gott när det väl kommer=) Ikväll ska nog Anders gå ut eventuellt. Det tycker jag gott han kan göra, komma ut och vara lite social med sina vänner! Han ska hyra med Snabba cash till mig, har ju läst boken och nu vill jag veta exakt hur mkt sämre filmen är än boken! Boken var grym så tror knappast att filmen är bättre.  Så är det ju sällan. Så ska jag smaska i mig ostbågar o chokladasken jag fick från Anders igår!

Förut var jag ute i lekparken med Alva. Hon klättra runt och åkte stora rutschkanan, lilla rutschkanan, gungade och grävde i sanden. Det var så varmt ute mot vad jag trodde så skinnjackan fick åka av!

Haha fan nu har jag fått Elvis låten på hjärnan. Vad skönt det är att man har söndagen på sig att vara som en normal människa igen. Fatta om ja skulle jobbat imorrn, usch.

Nähä nu orkar ja ej skriva mer.
bajbaj

Kommentarer
Postat av: petra

haha...just fan...det hade jag glömt bort...usch så man e!!!!!!

2010-09-04 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0