För 2 år sen..

och några timmar så ringde det en stolt Kai till mig och Anders och berättade att nu har hon kommit! Hon är så himla fin! Men namn hade hon inte fått riktigt då! 4635 gram och 52 cm lång. Ojojoj då satt det 2 stycken personer i en lägenhet i Örnsro och var så himla glada för våra vänner.
Kommer fortfarande ihåg första mötet med Petra Kai och den lilla flickan som fick namnet Tilde Christina Ruonakangas som om det vore igår. Jag och Anders kommer in i entren vid B-huset, Petra kommer rullandes i rullstol medans Kai skjuter på den lilla plastlådan på hjul där det lilla underverket ligger. Oj så fin hon var! Och vad jag led med Petra som hade jätteont i magen. Inte så konstigt iofs. När man höll den stora men ändå lilla bebisen och bara var typ stoltast i världen över att min bästa Petra hade lyckats så bra tillsammans med sin fina fästman att få till en så FIN bebis!
Och självklart så kände man själv att nu får gärna min unge komma oxå, fast det dröjde ju ett tag till=)

Idag har vi varit på kalas hos våran lilla guddotter som var så söt i sin gula klänning och små råttsvansar(som för övrig Alva och Felicia oxå hade=)). Hade ju förstås glömt kameran hemma men har en känsla av att Petra kommer lägga ut lite bilder;) När det bara var jag, Anders och Alva kvarså gick jag och Petra ut och gick lite fr att få ner allt gott man stoppat i sig, det behövdes! Kom inte hem förrän efter sju ikväll. Denna dagen har gått så sjukt fort men trevligt har det varit.
















Kommentarer
Postat av: petra

wow det där kändes,får tillbaka minnen...vad roligt vi har haft med våra små tillsammans och vad roligt vi ska ha!:)

2011-04-03 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0