Pust!

Jaha då var man mitt inne i flytten då! Imorrn går lasset med alla stora saker men vi håller på för fullt med att köra bort kartonger o kassar fulla med grejer. Jäkla tur att man flyttar under semestern för annars hade man ju aldrig hunnit om man skulle jobba oxå! Det roliga är att eftersom vi har inflytt from imorrn så skulle ju allt vara klart borta i huset men de har varken fått upp staket eller bytt lås på dörren. Men det får de fan ta o göra för vi måste ju ha mer än bara en nyckel och utan staket så kan vi inte släppa ut Alva heller. Men allt har ju dragit ut på tiden så är ju inte förvånad. Jaja får väl hoppas att det kommer upp snart iaf.
Nu ligger Alva och Anders och sover lite middag, jag fick sovmorgon så är inte så jätte trött. Ska ta och skruva isär köksbord och Alvas spjälsäng.
Var på handkirurgen igår och träffade en arbetsterapeut som kollade min hand. Fick en skena jag ska använda främst på natten men man kan ha den på dagen oxå. Så inatt sov jag med den och min hand domnade inte av en enda gång. Eller jo nån gång men det var för att jag låg på armen så fick inte ut nåt blod till handen! Så det är ju skönt. Dock så har jag haft skit ont i överarmen idag istället. Precis som nerverna kläms åt så det bara strålar i armen i en viss vinkel och med lite vikt så när jag skulle packa ner en flaska med olivolja så gjorde det skitont i en viss vinkel. Vet ej om det har nåt med handen o göra eftersom det borde ju vara samma nerver?? Jaja får läsa på lite o får ringa at om det inte blir bättre o fråga. Hon sa iaf att om det inte är blir bra med skenan om 2-3 veckor så ska jag ringa igen o då blir nog en op aktuell.
Nää nu börjar handen domna så lika bra att sluta skriva o börja skruva hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0