tröttmössa

Har nu satt upp våra svarta bamburullgardiner i vardagsrummet. Och det blev bra. MEN! Jag satte dom för långt åt vänster. Så på den vänstra sidan sitter rullgardinen kant i kant liksom med fönsterkarmen men på den högra sidan så är det typ 20-25 cm till karmen! Blir galen! Och det var fasen jobbigt att sätta upp dom. Iom detta så måste jag flytta alla 6 spikar några cm till höger. Inte alls säkert alla märker det iaf inte dom som har en snopp mellan benen men vi tjejer ser sånt! Så jag kommer göra om det antingen imorrn eller på tors. Eller kanske redan ikväll. Den som lever får se! Ska spika upp tavlor sen oxå men väntar tills Alva har vaknat tänkte jag.
Idag ska vi äta falukorv, potatis och stuvade morötter. Kommer Alva äta detta? Antagligen inte. Funderar på att lura henne genom att lägga maten i en barnmatsburk så hon tror att det är burkmat. Kommer det fungera? Antagligen inte. Blir inte den rätta oranga färgen på maten.
Fick förrästen ledigt imorrn från jobbet så jag kan vara med på tacoskvällen!! Wiiieee detta innebär att jag kommer vara ledig till typ nästa vecka. Vet inte riktigt vila dagar jag jobbar och så för mitt schema är borta men ska hämta ett på jobbet imorrn tänkte jag.
Nähä ta o gå på dass och sedan sätta igång med maten. Ska försöka undvika att kolla på rullgardinerna i bambu. Kommer jag klara av att inte kolla på dom??



Antagligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0