Då var det klart!

Inflyttade i nya radhuset och som vi trivs! Varmt, skönt och mysigt!! "Lilla" rummet kvar bara att ordna med, det agerar avlastningsrum just för tillf'ället, saker högt och lågt! Men det hinns nog med det oxå. Sovit här sen i torsdags natt och sover som en stock om nätterna! Alva har börjat sova i sin säng i sitt rum. Eller hon somnar där iaf men vaknar och kommer till oss. Lördags natt sov hon fran till typ 6 i sin säng innan hon smög in till oss, sönd natt kom hon in till oss vid midnatt typ då hon hostade så hon kräktes och natten till idag vet jag fan inte för hon bara var i våran säng när jag vaknade!! Vill ju vakna till om hon kmr in till oss på förnatten så jag kan gå tillbaka med henne så får väl sätta bjällra på henne=) Om en timme typ ska jag iväg till bm och lyssna på hjärtljuden på bebis. Alva följer med och håller mig i handen, hon är lite orolig och undrar lite vad bm gör med mig och frågar hela tiden- "Gå bra mamma??" Sötnosen! Så bör väl göra oss i ordning sitter i pyjamas fortfarande och Alva kutar runt i blöja. Ska in på affären oxå o köpa smör som är tvärslut! Fattar inte, det tar alltid slut en eller 2 dagar efter att vi veckohandlat! Vi var iväg till affären igår o handlade men köpte inge smör.. Tack o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0