Eftersom..

..vårat internet numera fungerar som det ska så borde jag kanske göra ett inlägg här!
Som vanligt så har det gått toklång tid sen jag skrev här så har med andra ord inte riktigt koll på vad som hänt sen sist jag skrev. Men en sak vet jag har hänt o det var våran tjej träff!
Mkt trevlig träff! Vi bowlade, åt mat, skrattade och hade jättekul! Jag blev rätt så full. Jag vart ännu mer bakfull. Fick springa in på toa o spy i badkaret 4 ggr! Hann liksom inte få upp toalocket!
Har även vart lite i vingåker.

Igår så var jag och Anders och självklart Alva och åt på La Pampa! Oxfilé med potatisgratäng, grönsaker o massa gott! Dock vart min filé lite väääl röd, så jag skalade den liksom och åt allt utom mitten=)
Fick underbart fina örhängen av Anders i alla hjärtans dag/förlovningspresent med en rubin och många små diamanter runt om! Tack min finaste stora älskling!!! Ibland är du bara för underbar;)
Nu blir det lite bilder!!


Mina fina örhängen


Min dotters fina konstverk i badrummet!


Hoppas på miljonvinsten!


Mamma får puss på kinden!


Tilde kommer in till en nyvaken Alva och ger henne Pingu!


Roligt värre=)


Mat och drick paus!


Alva får nåt smaskigt av gammelmormor


Lyssnar på Linas mp3=)


Tröttis!




Johanna, Petra och Verro


Helena!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du la ut badkarsbilden här med för vågade inte skriva denna kommentar på fejjan.



Ser ut som att hon har målat en snopp ju över badkaret! Haha Ser du den? Under fönstret (=

Undrar vad hon tänker på när hon badar hihi

2011-02-15 @ 22:59:39
Postat av: petra

haha jag ser jag ser...kai såg den med hemma hos dem..haha

2011-02-15 @ 23:19:52
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha vi har med sett den=)

2011-02-16 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0