...........

Jahaja då får vi se hur detta blir då!

Sitter just nu och skriver i wordpad för att vårat internet funkar inte!! Så jävla irriterande! Det funkar i typ 1 min sen försvinner det. Så därför skriver jag här så tar jag och kopierar över det till min blogg sen!

 

Just nu ligger Anders och sover och Alva badar!

Idag har jag gjort i ordning i vårat skåp där vi har badlakan, handdukar, sängkläder och massa skit. Tog in hyllan vi haft i sovrummet till badrummet och vikt ihop alla handdukar där så nu är det bara sängkläder kvar i gamla skåpet!

Bäddat rent, vikt tvätt, tvättat tvätt och hängt tvätt.

Skurat badrummet, plockat bort allt skit på tripptrapp hyllan och lite dylikt!

Har även hunnit leka med Alva en stund. Efter att Anders kommit hem och vi ätit middag så gick jag och Alva övertill stalltipset och hämtade ut böcker som kommit och så tog vi en tur till bilen och hämtade in resesängen.

 

Nu ska jag gå in och kolla hur mkt vatten det är i badkaret.....det var en hel massa så fick ta och stänga av!

 

Igår rensade jag bland Alvas leksaker och det blev 2 överfulla pappkassar som jag ställde in i klädkammaren! Så nu ser det mkt mer städat ut. Fick inspiration av Petra som gjorde det i Tildes lekrum för inte så länge sen. Det gäller bara att få arslet ur vagnen.

 

Haha härom natten hände en rolig grej. Eller ja jag tycker det var roligt, Anders vart skit rädd och han kommer nog inte ens ihåg det för han sov typ.

Jag drömde om Alva och så vaknade jag till men ändå inte liksom. När jag vänder på mig så ser jag Anders ansikte men tror att det är Alva så jag skulle klappa "henne" på kinden. Lilla gumman säger jag lite tyst och Anders "vaknar" till när jag klappar honom på kinden och blev skiiit rädd och muttrade nåt och vände sig om. Jag fattar fortfarande inte att det var Anders så bara låg och glodde ett tag innan jag kom på att det faktiskt var Anders! Helt skumt!

 

Nää nu ska jag gå in till Alva och sällskapa henne lite=)

 

So long!!!

 


Kommentarer
Postat av: petra

haha...jävlar vad jag garva när jag berättade det för kai:)

2011-02-03 @ 11:21:46
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Helena

Och jag hörde Erik skrika "FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN" skit högt! härom morgonen. Jag vaknar, flyger upp ur sängen (tänkte att han kanske försvoit sig o missat tåget som han skulle med kl 07.00). Kutar ut och börjar leta efter honom i alla mörka rum. Ringer honom och han berättar att nej han har itne skrikt, han sitter så tyst och lugn på tåget på väg till Växjö... hehe jag hade nog drömt ändå =0P

2011-02-04 @ 14:42:51
Postat av: petra

haha...vad sjukt!"

2011-02-07 @ 11:46:48
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: LOllo

Haha ja ibland får man ihop det snyggt=)

2011-02-10 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0