o så

vill jag säga tack Petra för att du bäddade ordning sängen som våra ungpaltar haft kul i=)
Tack överhuvudtaget för att du finns, du e bäst! 21 år tillsammans e fan inte illa pinkat!

Fortsätter skriva lite mer nu när besöken har åkt, känns så otrevligt att knappa på datan när dom e här liksom hehe!
Ska snart kasta Alva i säng för sin förmiddagslur o då ska jag kolla på de få criminal minds avsnitt jag har kvar! Ska fixa adressändring oxå. Borde börja packa lite o även städa för det ser lite ut som ett 3 världskrig här hemma dock utan bomber o granater! Börjar bli lite hungrig oxå så lite lunch kmr det nog bli oxå.
Faaan vi flyttar snart ska bli så himla nice! Vi kommer ha en liten trädgård som Alva kan ha sin rutschkana o pool i. Vi ska även skaffa en sandlåda. Vi har även haft turen att få utemöbler av Petra o Kai då dom har köpt nya! Vet inte hur länge vi tjatat om att vi måste skaffa oss det o att vi fick dom gratis kom så jävla lägligt. För iom att vi ska betala deposition på huset på 18.000(!!!!) kr och 14.000 i hyra eftersom vi får dubbelhyra i aug så ryker de mesta av vårade sparade pengar som vi har sparat just för ändamålet hus! Så nya möbler hade vi inte haft råd o skaffa detta år iaf o eftersom vi flyttar i augusti så har man iaf nästan 2 månader som man kan sitta ute o njuta i solen o då vill man gärna ha möbler att sitta i! Så vad kan man säga, ibland ska man ha tur. Iofs så är väl Petra den personen jag gnatat mest med att vi måste skaffa utemöbler så jag skadade henne väl lite hehe.
Tänker ofta på hur glad man ska vara för det man har. Ge och ta är nåt man ska sträva efter. Aldrig ta något/någon för given. Behandla andra som man själv vill bli behandlad. Ha ett öppet sinne och tänk längre än näsan räcker. Gamla kloka ord som stämmer så väl!! Nu har jag lagt Alva o jag ska ta mig lite lunch o slå på criminal minds o titta på min favvo kille (efter Anders såklart) Dr Reid!!!

Ciao


Det är ni som gör det så jävla roligt att leva! Haha minnen minnen!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilket fint inlägg! :) du vet jag tycker samma!!! Vadå stökigt haha ja det stämmer faktiskt, kul när andra oxå har rörigt, tildes rum kan man inte gå in på utan att man ramlar över grejer, : p

2011-07-04 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0