2 år sedan.

2 år sedan man fick uppleva den en smärta som ej kan förklaras men det var det värt! För som belöning så fick man även uppleva en kärlek som slår allt!
För 2 år sedan sa jag lätt hysteriskt till Anders att fan jag är skitnödig men vågar ej gå på toa för jag kmr dö då!
För 2 år sedan så fick jag äran att bli mamma för första gången! Till en lite tjej som har ett jäkla humör, envis till tusen men som även har charm så det räcker och blir över, hon får alltid mitt hjärta att smälta totalt!
4025 gr tung och 53 cm lång kom hon till världen med konhuvud och sår på skallen men var ändå den vackraste bebis vi kunde önska oss! Haha kommer ihåg att jag var lite fundersam på om jag och Anders kunde få ett barn som var lika bedårande som lilla Tilde och det fick vi! Våra små bebisar! Tilde var 2 månader när Alva kom men såg så himla stor ut mot den lilla fågelunge som jag hade kläckt. Våra finaste små hjärtan=)

När man tänker tillbaka dessa 2 år så känns det å ena sidan att tiden bara har rusat fram men å andra sidan att tiden nästan stått still. Har jag bara haft Alva i 2 år? Känns som om jag känt henne i många många fler.
Har det redan gått 2 år? Låg ju nyss på förlossningen med en kladdig unge på bröstet. Haha ja så är det!

Imorrn ska vi iaf ha kalas för Alva, så det blir 30 pers som kommer. Som tur är så har finfast lokaler att låna ut så vi slipper tränga in alla i våran lägenhet för det hade aldrig gått haha!

Nähä nu måste jag tjata ut Alice för jag måste på dass!

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Petra

Men vart är min kommentar!!!!!!!!!!!

2011-06-05 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0