Och nu

är även tvätten klar! Återstår endast att lägga in Alvas kläder i hennes byrå men eftersom hon sover än så väntar jag med det=) Har även hunnit sminka mig och halvt om halvt tagit på mig de kläder jag ska ha! Lagt fram kläder till Alva oxå.
Kaffet urdrucket och snart dags för lite luncha mat. Funderar på var jag lagt min mikrofiber duk. Vill damma av tv apparaterna och då tror jag den är bra! Visserligen skulle nog tvn i vardagsrummet behöva en ordentligare behandling än bara en avdammning då det är vääääldigt många kladdiga små handavtryck på den! Men läste att folk har skurat av lcd tv med fuktig wettex trasa så funderar på att pröva det! Haha att köpa ny tv om den går sönder är ju faktiskt inte så dyrt nu för tiden;)
Nähä ta o leta vidare efter dukjäveln. Fast har en konstig känsla av att jag lagt den i en av Alvas leksakskorgar på hennes rum...men varför i hela friden skulle jag göra det??
Hmmm återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0