onsdag

Alva ligger o sover och jag sitter i soffan med datan i knät! Tvn är av o det är helt tyst=)
Har skrivit nota, blev så sjuuukt sugen på köttfärslimpa med potatis, gräddsås, lingon och kokt majs! Så blir tvungen att åka till affären för at inhandla: potatis, lök, ägg, mjölk, grädde, majs och lingonsylt! Väntar bara på att ungpalten ska vakna! Hon har sovit sen halv tolv typ. Vi var iväg till Petra och Tilde imorse, vi kom väl dit runt 08:20 tror jag! Sen åkte Tilde till dagis o Petra skulle jobba och vi åkte hem och sen dess har Alva sovit!
Skönt att ha en ledig dag=) Imorrn jobbar jag kväll med Irma, det kommer bli kanon!
Fan det börjar suga i magen nu. Ett glas fil och x antal koppar kaffe står man sig inte alltför länge på. Men vi har ju typ inget hemma som går fort att laga till...

På fredag ska vi ha tjejkväll, jag, Petra och Carro med våra barn. Blir tacos och massa mys. Patrik skulle hem till Kai o lira tvspel och Anders ska iväg till Lanna på relax med arbetskamrater! Så då far vi hem till Carro o hänger, mkt trevligt. Haha jag sa till Petra att då kanske vi kan se en riktig skräckis  Petra bara "ja men det får vi göra. Jag vill se hur många lingon finns det i världen". Haha jaa den verkar otäck sa jag då=) Spoooky!

Nää nu ska jag nog ladda i ordning en flaska välling som hon får suga i sig sen drar vi till willys o shoppar! Måste leta fram våran kundvagns grej oxå så jag slipper ha Alva gå inne i affären. Hon är ju så jäkla långsam. Speciellt när man är ute och går. Herregud varenda vattenpöl ska stampas i och varenda grushög ska hoppas i och så ska man absolut gå i slalom för att inte missa nåt och om mamma tjatar att Alva ska komma så tycker hon det är bäst att antingen stå still eller oxå lägga sig ner på mage och glo!! Man får INTE ha bråttom iaf=)
Nu hörde jag henne gnälla till lite så ska se till henne.
Nu lyssnar grannen på Bruno Mars låt grenade på hööög volym! Fast det gör inget för jag älskar den låten!!!

Kommentarer
Postat av: Lauritsmelissa

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-07-26 @ 12:33:24
URL: http://lauritsmelissa.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0