Torsdag!

Idag så har jag jobbat 7-16. Eller nja jag åkte hem redan halv fyra, fick såna hemska magkramper och kallsvettningar så Frida fick ta hand om mitt sista eftermiddagsbesök så jag fick småspringa helt böjd mot toaletten. Där rasade magen totalt och krampen lättade! Fyyy finns inget värre. MEN jag kom kanske på vad det var som orsakade denna smärta. Strömavbrott. What tänker ni nu?? Jo det jag menar är att för 1-2 veckor sen så hade vi strömavbrott i ett par timmar. Vilket innebär att varken kyl eller frys fungerar. I frysen förvarar vi allt kött. Igår åt vi kyckling som hade legat i frysen. Och det är inte bra att äta kött som tinats upp och sen blivit nedfruset igen. Hann köttet tinas upp lite under strömavbrottet och sen blev nedfruset igen så kan det vara orsaken till mina kramper. Minns en annan gång när vi hade haft strömavbrott och en del kött tinades upp en del och sen blev fruset igen. Vi åt tacos på köttfärs som vi hade haft i frusen. Jag trodde fan jag skulle dö, fick springa på toa heeela tiden och hade så jävla ont i magen. Gissa vad vi ätit ikväll? Jo tacos, på köttfärs som legat i frusen under ett strömtavbrott och handen på hjärtat, det luktade inte helt gott när jag stekte den men det brukar ju inte köttfärs göra.. Min mage bubblar som bara den=) Hehe jaja får jag ont i magen så får jag! Jag tror ju iaf att jag har klurat ut var det kommer ifrån!

När jag kom hem ifrån jobbet så hann jag typ duscha o orda mig lite innan Anders, Alva och Caroline kom hem och då drog jag och Anders hem till Oskar och Ida och hälsade på deras lilla underverk Anton 11 dagar! Såååå liten och så himla söt. Bebissjuk som faaan blir man ju! Ujujuj! Drack kaffe och snackade en hel del, mkt trevligt!

Imorrn ska jag jobba 7-13, värsta softa dagen har jag med! Sen blir det hem o handla lite o fixa alko till på lörd då vi ska på 55 års fest hos Patrik o Carro. Ska bli trevligt. Barnvakt har vi kirrat i form av Carro! Joo så ska jag träna imorrn eftermiddag oxå! Jympa sig lite!

Kollar lite på big brother nu. Och alltså seriöst. Rodney. Han borde fan gå hjulbent so to say! Nog pratat om det!
Nu hörde jag Alva gny till... hm.. hoppas hon somnar om!

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0