Tuesday

Sen sist jag skrev så har följande hänt:

Fredags: Jobbade 7-13, hade en riktigt soft och skön dag! Efter jobbet så blev det en sväng till bolaget, sen hem och då kom Petra och Tilde hem till oss och hälsade på! Mkt trevligt, barnen busade järnet och vi vuxna satt och pratade och drack lite kaffe. Senare kom Patrik och hämtade resesängen och Petra o han bytte tillbaka sina bilar som de hade bytt medvarandra tidigare på dagen! När de åkte sen så blev det jätte tomt och tyst. Jag o Anders kollade lite big brother och åt lite godis=)

Lördag: Förmiddagen hände inte mycket, plockade lite o grejade. Petra och Kai kom vid en halv två men Kajan drog nästan direkt och spelade lite fotboll! Jag och Petra gjorde oss i ordning för kvällen och Anders var och spelade boll han oxå. Åkte hemifrån vid strax innan fyra och hämtade Carina sen drog vi till Patrik och Carro´s gemensamma 55års fest! Åt god mat, drack och sjöng karaoke! Hade riktigt roligt!!

Söndag: Kände av att jag drack dagen innan men inte så farligt ändå. Drog och käkade lite pizza tillsammans med Petra, Kai och Tilde, sedan så gick vi till en lekpark där barnen fick leka av sig och vi föräldrar satt i den härliga solen och drack varm choklad! Mkt mysigt. Sen åkte jag och Alva vidare till vingåker för att hälsa på lilla mor med familj. Mamma hade fyllt så firade henne oxå!

Måndag: Åkte in till katrineholm och hyrde lite filmer som vi tittade på senare på kvällen, ingen som var riktigt bra men de dög! Eller ja en av dom iaf=)

Tisdag och dagens datum: Softar dag, kollade på En unge i minuten som vi spelade in från igår, åt middag och sedan drog jag o lillan hem mot örebro igen! Hem o vilade lite innan jag sedan drog iväg på bio. Jag frågade Petra förra veckan om jag inte kunde få bjuda henne på bio så vi tog den idag, typ enda dagen som passade! Carro följde oxå med, filmen var väl sådär men men svårt att veta innan! Trevligt hade vi iaf! Carro plockade upp mig o körde hem mig eftersom jag bor liksom på vägen, mkt snällt=)
Nu sitter jag i soffan och väntar på att bb ska börja. Anders ligger i sängen och kollar på fotboll. Imorrn ska vi upp tidigt hela lillla familjen och jobba lite!
Anders ska iväg och festa lite med sitt nya fotbollslag imorrn kväll, han kommer nog få trevligt!
I helgen väntas melodifestival o lite gott folk hem till oss, ska bli mysigt. Full fart om inte annat med 4 barn hehe. Har bokat reservplats på indoor walking till fre eftermiddag så får se om jag får nån plats, hoppas det! Om inte annat kanske jag kan tjata med mig Malin på nåt jympa pass eller så;)

Nää men det var väl det jag hade att skriva för nu, så så var det med det!


Kommentarer
Postat av: petra

filmen var lite speciell,den verkade bra:) skönt att komma iväg lite o göra något annat:)

2011-03-09 @ 10:58:26
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, den filmen var mycket skum. Men som sagt, det var skönt att få komma hemifrån själv. Det måste vi göra om tjejer;)

2011-03-15 @ 22:04:26
URL: http://felliam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0