Testar att..

Blogga från min Tele. Kan bli hur knäppt som helst men man måste ju prova!!verkar som att det funkar men som sagt den som lever får se!! Har precis kollat på bb nu o har ingen lust att läsa min bok för jag grinar bara Jag har ju för fan naturkunskap A redan så behöver bara läsa B kursen:) tur man kollar sina betyg!då. Den heter varför gråter inte Emma o den handlar om Arboga morden som skedde för tre år sen! Fruktansvärt!! Vetskapen att man fått sina små barn mördade av en riktigt sjuk gammal flirt till sambon! Nej fy nu måste ja tänka på nåt annat för man blir ju ledsen bara att tänka på det! I söndags så skrev vi på kontraktet på huset iaf. Så efter den 1 juli får i nyckel och kommer kunna börja flytta dit kartonger och diverse bohag. Skönt då slipper man kanske köra så mkt när väl flytten ska ske! Idag har vart en lugn dag, jag o alva drog till Björkhaga där Petra bjöd på rabarberpaj med vaniljsås, mums! Imorrn ska jag upp o jobba efter att ha vart ledig i 4 dagar, känns sådär! Tänk om ja kunde få sova lääänge istället! Ja just det, jag har bestämt mig att börja plugga nu såhär på gamla dar:) i höst blir det att studera naturvetenskap B på distans på komvux! Sen så blir det nog förhoppningsvis apotekstekniker till nästa höst! Mm kan bli bra det! Fan känner mig inte alls spec trött men lär väl behöva sova. På sönd är det kalas för alva, det lilla trollet fyller ju år på fre!! Min lilla bebis:) haha ja tiden går sjuukt fort det är ju ett som är säkert iaf! Nej nu ska jag försöka sova! Får väl räkna får eller nåt! FAAAN måste ju ta med pengar till Irma imorrn hon skulle ta med ägg åt mig!! Kom ihåg det nu Louise. Glöm inte pengarna, glöm inte pengarna, glöm inte peng....zzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0