Effektiva klubben!

Kunde inte somna om imorse efter att Anders och Alva hade åkt! Så jag gick upp, slängde in Alvas madrass i tvättmaskinen för jag gjorde det dumma misstaget att sätta på henne en up & go blöja igår innan hon la sig. Vet inte hur jag tänkte där riktigt. Sen gjorde jag frukost och la mig i sängen igen och åt och kollade på nyhetsmorgon! Men vid 8 tiden blev jag trött igen så jag somnade om till 11=) Hårt liv att vara sjukskriven hehe.
Upp och tog mig lite "lunch" bestående av rostade mackor med leverpastej, juice, kaffe och en muffin med lakritspolly i=) Sen blev det att sätta på en maskin tvätt till, dammsuga, vattna blommor, ta in post, dra upp kompostkärlen på uppfarten, slå in paket och baka mockarutor! Nu ska jag börja med maten strax och hänga upp tvätten!

Sådär 4½ timme senare så är även maten och tvätten avklarad. Vi åkte iväg en sväng till Brunnsparken förut och strövade runt lite i det härliga höstvädret! kom hem för en liten stund sen och nu ligger Alva till sängs, Anders kollar fotboll och jag hamnade här! Men ska snart ta o kolla lite på tv!!

Bilder på min dag:


Tvättat!!


Dammsugit!


dragit upp kompostkärl!


Vattnat blommor!


Slagit in paket!


Bakat mockarutor!


Muffins från igår. Chokladmuffins med dumle, polly citron, polly lakrits och polly choklad!


Anders i Brunnsparken!


En skitgris i Brunnsparken!


Rarigar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0