1 månad

kvar till bf! Herregud så fort det går. Men kommer med all säkerhet att gå över tiden denna gång oxå får bara hoppas att det inte blir 15 dagar som med Alva! Så nu har man börjat på år 2012 och hitills har det varit bra=) Nyårsafton spenderades i Björkhaga hos Petra och Kai som brukligt och det var jättetrevligt! Badade tunna och sköt raketer! Kom hem vid 2 tiden och herre jösses va trött jag var dan efter!! Jag var mer död än Anders som festade! Så det vart en lugn dag med hämtmat, godis och film=) I måndags så kom Lina och Sandra hit och har sovit kvar tills idag. Körde dom till tåget för 1½ timme sen och fy så tomt det blev hemma när de åkt! Haft det jättemysigt när de vart här och Alva har haft kanon kul! Men men det blir flera ggr!! Nu har jag precis skickat efter ett presentkort på hm värt 450 kr! Julklapp från kommunen=) Fick välja på över 100 olika butiker att ta presentkort på men hm är nog bäst för mig för kommer verkligen behöva köpa kläder sen när jag klämt ut barnet och förhoppningsvis tappat några kilo! Nej nu orkar ja inte skriva mer, börjar bli hungrig igen trots att det inte är länge sen vi åt middag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0