Monday!

Ny vecka igen då! Dagen började med att jag hörde Alva tjoa på sitt rum! eftersom hon vet att hon inte får sova hos oss på nätterna så vägrar hon gå upp om man inte ropar eller hämtar henne så för att göra sig hörd så gråter hon på nätterna eller ligger o typ låtsasböla eller tjoa på morgonen! Ropade in henne till mig och kollade på kl: 09:20!! Vi låg kvar i sängen och gosa fram till kl 10 då ville hon ha mjölk så då kravla vi oss upp och åt lite frulle! Sen har jag hunnit med dammsugning, bäddning, vikt tvätt, hängt tvätt, duschat, rensat en klädpåse, städat köket, ätit lunch, bäddat spjälsängen, bytt ut värmeljus och skalat potatis och nu var kl visst halv tre! Så snart är Anders hemma. Men så trött jag blev nu när jag satte mig i soffan, farligt att ta det lugnt tror jag=) Imorgon ska Alva till dagis!! Oj så trött och grinig hon kommer vara när hon kommer hem haha. Och jag undrar vilken tid jag kommer gå upp med tanke på hur sjukt trött jag är om mornarna eller ja förmiddagarna ska jag väl säga och när jag inte har nån som motar upp mig så skulle jag säkert kunna ligga hela dagen=) Nää nu orkar ja inte skriva mer! Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kommer ju så du får sova till nio!

2012-01-09 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0