Pust!

Faaaaasen vad denna dagen har gått fort! Gick iofs inte upp förrän kl 11 så kanske inte så konstigt att det känns som om dagen försvunnit=) Men sen har det gått i ett. Vi har bytt sovrum och det tar ett tag när man ska skruva er sängen och flytta möbler och allt. När vi var klara med det så gick jag igenom massa kläder som legat i soffan i sovrummet och flyttade även över innehållet från en byrå till en annan. Skruvat ihop spjälsängen oxå. Sen duschade vi och for iväg till willys och handlade lite. Alva somnade såklart i bilen så jag gick in ensam. Det vi var tvungna att handla var mjölk och smör som var nästan helt slut o så skulle jag köpa lite gott till mig o Alva till kvällen för Anders skulle iväg. När jag var på väg till självscannings kassan för att betala kom jag på att jag hade plockat bara gott till kvällen, mjölken och smöret hade jag totalt missat=) Men jag är verkligen inte med i skallen glömmer saker jättefort och är bara allmänt borta känns det som! Säger samma saker som Anders sa till mig 2 min tidigare så han bara kollar på mig haha o undrar om jag sover eller va fasen det är med mig! Men får väl skylla på att det vart mycket den senaste tiden. husköp, flytt, flyttstäd, tjat från ägarna av förra huset, storhelger med allt vad det innebär av julklappsinhandling, resande och fan o hans moster o så en graviditet på det! Fast det har vart skönt att det varit så mycket på ett sätt för tiden går SJUKT fort men det straffar sig i form av en liten anings förvirrning och även att jag aldrig blir helt bra i halsen. Men från nu så ska det väl inte vara lika mycket med allt. Julen städade jag undan i måndags, sovrummet är bytt och hemmet är "klart". Bara tavlor som ska upp! Funderar på att styra med det nu snart. Alva kollar på pippi och äter ostbågar och Anders får iväg till Ivhall och drack några öl! Ska hämta honom senare om hgan inte vill vara kvar till sent! Skulle ha hämtat in bebiskläder idag för att tvätta och sortera ur men tiden har inte funnits! Nåväl det är en dag imorrn oxå. Fast då ska vi ut till Mullhyttan och äta middag. Men söndag har vi nog inget inplanerat banne mig! Nähä om en ska ta och dunka upp lite tavlor då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0